DOŽIVOTNÍ ZÁRUKA

Poskytujeme 100% záruku spokojenosti na každou položku, kterou prodáváme.

Možná se ptáte, co to přesně znamená. Doživotní záruka je standardním prvkem všech našich produktů. Zajistíme vám bezproblémovou opravu nebo výměnu. Buďte v klidu. Jste ve schopných rukou! Pokud z jakéhokoli důvodu nebudete s nákupem spokojeni, vše napravíme. Přísaháme! Přečtěte si naše úplné zásady níže 👇

My, v Zovero, jsme pyšní na vynikající kvalitu a zpracování každého z našich produktů. Proto jsme našim zákazníkům vytvořili Doživotní záruku, která chrání výrobky po celou dobu jejich životnosti! Bez ohledu na to, zda máte výrobek s výrobní vadou, potíže s nošením nebo potřebujete pouze změnit velikost, my vám pomůžeme.

Výrobní chyby

Všechny výrobní vady našeho šperku jsou pokryty naší Doživotní zárukou bez dalších nákladů pro vás. Pokud si myslíte, že váš výrobek má výrobní vadu a chcete začít s procesem reklamace, zašlete nám e-mail na adresu info@zovero.cz s následujícími informacemi:

  • Ostré snímky šperku ze všech stran.
  • Vaše jméno, číslo objednávky nebo e-mailovou adresu, kterou jste použili k nákupu.

Po obdržení těchto údajů a prozkoumání možností vám naši pracovníci poskytnou další pokyny, jak postupovat.

Údržba a opravy

Uvědomujeme si, jak cenný pro vás je váš šperk a že, stejně jako u všech kvalitních šperků, může být ovlivněn událostmi, které nesouvisí s výrobním procesem. Prsteny jsou náchylné k poškození, protože je neustále nosíme na našich rukách. Nemusíte se však obávat, protože naše Doživotní záruka kromě výrobních vad pokrývá i opravy a změny velikosti všech našich výrobků, které nejsou spojeny s výrobou, za malý poplatek.

Pokud si přejete, aby váš produkt byl opraven nebo servisován v souladu s tímto procesem, zašlete nám e-mail na adresu info@zovero.cz s následujícími informacemi:

  • Informace o druhu požadované služby.
  • Podrobné snímky zobrazující každou stranu šperku.
  • Vaše jméno, číslo objednávky nebo e-mailovou adresu, kterou jste použili k nákupu.

Po obdržení těchto informací vám naši pracovníci poskytnou další pokyny, jak postupovat.

Na co si dát pozor

Je důležité si uvědomit, že všechny nároky nebudou považovány za výrobní vady. Zde uvádíme některé běžné problémy se šperky, které nejsou považovány za výrobní vady:

  • Vyblednutí nebo zbarvení způsobené kontaktem s agresivními chemikáliemi obsaženými v běžných domácích prostředcích, bazénech, vířivkách, koupání nebo pocení.
  • Výrobky, které byly náhodně poškozeny nebo ohnuty, zaseknuté nebo opotřebované v důsledku běžného opotřebení.
  • Padající kameny v důsledku opotřebení, ohnutých částí prstenu nebo zakřivení.

Mějte prosím na paměti, že ztracené nebo odcizené výrobky nejsou kryty naší zárukou.