Vrácení, výměna a reklamace
Vrácení a výměna
Jak zboží vrátit?
1. Varianta: Zboží pečlivě zabalte, vytiskněte si formulář o odstoupení od kupní smlouvy, vyplňte jej a na libovolném podacím místě sítě Zásilkoven stačí nahlásit kód 94691424. Obsluha sama vytiskne štítek a předá Vám potvrzení o převzetí zásilky. Za tuto službu Vám bude z vrácené částky stržena částka za dopravu 50 Kč. Seznam všech poboček a informací najdete ZDE.
2. Varianta: Zboží pečlivě zabalte, vytiskněte si formulář o odstoupení od kupní smlouvy, vyplňte jej a spolu se zbožím jej prosím zašlete na adresu Zovero s.r.o., Dolní Beřkovice 317, 277 01 Dolní Beřkovice.
Jestliže nemáte tiskárnu, pošlete nám zboží poštou a na e-mail info@zovero.cz nám poskytněte následující informace:
- číslo objednávky,
- název zboží, které vracíte,
- pokud jste platili objednávku přes platební bránu GoPay nebo platební kartou, budou Vám peníze vráceny stejným způsobem, a to na účet, ze kterého byla Vaše platba odeslána,
- pokud jste platili bankovním převodem, uveďte prosím číslo účtu, na který Vám máme platbu vrátit.
Nezapomeňte, že vrátit peníze je možné, pokud jsou dodrženy tyto podmínky:
- právo na vrácení peněz standardně trvá 30 dní od přijetí zásilky (před Vánoci je tato lhůta prodloužena)
- zboží nesmí být poškozené, jevit známky používání,
- zboží nesmí být vráceno na dobírku,
- vrátit nebo vyměnit nelze zboží, které bylo zhotoveno či upraveno na míru dle Vašeho přání. To z něj činí jedinečný kus, sloužící pouze Vašim potřebám, a nebylo by možné je tedy pro tyto jedinečné vlastnosti znovu zařadit do nabídky a nabídnout jinému zákazníkovi. (např. personalizované produkty s gravírováním apod.)
Jak vyměnit zboží za jiné?
- pokud máte zájem o jiné zboží, je nutné vytvořit si novou objednávku a toto zboží znovu zaplatit,
- původní zboží nám prosím zašlete zpět na adresu Zovero s.r.o., Dolní Beřkovice 317, 277 01 Dolní Beřkovice. Jakmile je obdržíme, vrátíme Vám peníze.
Jakým způsobem zboží odeslat k nám?
Vyplněný formulář společně se zabaleným zbožím, k nám můžete zaslat těmito způsoby:
- Např. Českou poštou (nebo jinou dopravní spol.) na Vaše náklady, na adresu Zovero s.r.o., Dolní Beřkovice 317, 277 01 Dolní Beřkovice
- Na podacím místě sítě Zásilkoven stačí nahlásit kód 94691424. Obsluha sama vytiskne štítek a předá Vám potvrzení o převzetí zásilky. Za tuto službu Vám bude k dobírce připočtena částka 50 Kč za dopravu. U reklamace je doprava zdarma. Seznam všech poboček a informací najdete ZDE.
Reklamace zboží
Pokud jste dodrželi naše rady, jak se o výrobky starat a chcete zboží přesto reklamovat, popište nám prosím váš problém (nejlépe připojte fotografie/video) a vše pošlete e-mailem na adresu: info@zovero.cz. S řešením se ozveme co nejdříve to bude možné.
Více k reklamacím najdete na stránce s obchodními podmínkami zde.
Potřebujete poradit?
Kontaktujte naši zákaznickou podporu telefonem nebo emailem.
Po-Pá 8-18 hod
So-Ne 10-16 hod
📞 702 043 847
📩 info@zovero.cz