Vrácení | výměna | reklamace
JAK POSLAT VŠECHNO ZPÁTKY K NÁM?
Víme, že někdy potřebujete výrobek vrátit nebo reklamovat. Ať už vám výrobek nevyhovuje nebo se porouchal, rádi vám pomůžeme.
Přes pobočku Zásilkovny 
-
Šperky dobře zabalte (nejlépe do krabičky a bublinkové obálky), aby se po cestě neponičily.
-
Vyberete si nejbližší pobočku Zásilkovny, která je výdejním a zároveň podacím místem (informaci najdete v detailu dané pobočky). Seznam všech poboček a informací najdete ZDE.
- Na přepážce nadiktujete kód 94691424.
-
Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho převzetí.
-
A můžete jít domů.
Připravte se ale, že:
- v případě výměny či vrácení (odstoupení od smlouvy) vám bude naúčtováno 49 Kč / € 2
- v případě reklamace máte dopravu zdarma.
Potřebujete poradit?
Kontaktujte naši zákaznickou podporu telefonem nebo emailem.
Po-Pá 8-18 hod
So-Ne 10-16 hod