Vrácení | výměna | reklamace
JAK POSLAT ZBOŽÍ ZPÁTKY K NÁM?
Víme, že někdy potřebujete výrobek vrátit nebo reklamovat. Ať už vám výrobek nevyhovuje nebo se porouchal, rádi vám pomůžeme.
Přes pobočku Zásilkovny 
1. Šperky dobře zabalte (nejlépe do krabičky a bublinkové obálky), aby se po cestě neponičily.2. K zásilce umístěte vaše jméno nebo číslo objednávky, abychom ji dokázali identifikovat. Pokud se jedná o vrácení zboží, napište nám také číslo Vašeho účtu.
3. Vyberete si nejbližší pobočku Zásilkovny, která je výdejním a zároveň podacím místem (informaci najdete v detailu dané pobočky). Seznam všech poboček a informací najdete ZDE.
4. Na přepážce nadiktujete kód 94691424.
5. Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho převzetí.
6. A můžete jít domů.
Připravte se, že:
- v případě výměny či vrácení vám bude naúčtováno 49 Kč / € 2
- v případě reklamace máte dopravu zdarma.
Potřebujete poradit?
Kontaktujte naši zákaznickou podporu telefonem nebo emailem.
Po-Pá 8-18 hod
So-Ne 10-16 hod
📞 702 043 847
📩 info@zovero.cz