Vrácení, výměna a reklamace


Vrácení a výměna

Jak zboží vrátit?

Zboží pečlivě zabalte, vytiskněte si formulář o odstoupení od kupní smlouvy, vyplňte jej a na libovolném podacím místě sítě Zásilkoven stačí nahlásit kód 94691424. Obsluha sama vytiskne štítek a předá Vám potvrzení o převzetí zásilky. Za tuto službu Vám bude z vrácené částky stržena částka za dopravu 50 KčSeznam všech poboček a informací najdete ZDE.

Jestliže nemáte tiskárnu, pošlete nám zboží poštou a na e-mail info@zovero.cz nám poskytněte následující informace:

  •   číslo objednávky,
  • název zboží, které vracíte,
  • pokud jste platili objednávku přes platební bránu GoPay nebo platební kartou, budou Vám peníze vráceny stejným způsobem, a to na účet, ze kterého byla Vaše platba odeslána,
  •   pokud jste platili bankovním převodem, uveďte prosím číslo účtu, na který Vám máme platbu vrátit.

Nezapomeňte, že vrátit peníze je možné, pokud jsou dodrženy tyto podmínky:

  • právo na vrácení peněz standardně trvá 30 dní od přijetí zásilky (před Vánoci je tato lhůta prodloužena)
  • zboží nesmí být poškozené, jevit známky používání,
  • zboží nesmí být vráceno na dobírku,
  • vrátit nebo vyměnit nelze zboží, které bylo zhotoveno či upraveno na míru dle Vašeho přání. To z něj činí jedinečný kus, sloužící pouze Vašim potřebám, a nebylo by možné je tedy pro tyto jedinečné vlastnosti znovu zařadit do nabídky a nabídnout jinému zákazníkovi. (např. personalizované produkty s gravírováním apod.)

 

Jakým způsobem zboží odeslat k nám?

Vyplněný formulář společně se zabaleným zbožím, k nám můžete zaslat těmito způsoby:

  • Zasilkovna_logo_symbol_WEB  Na podacím místě sítě Zásilkoven stačí nahlásit kód 94691424. Obsluha sama vytiskne štítek a předá Vám potvrzení o převzetí zásilky. Za tuto službu Vám bude k dobírce připočtena částka 50 Kč za dopravu. U reklamace je doprava zdarmaSeznam všech poboček a informací najdete ZDE.

Reklamace zboží

Pokud jste dodrželi naše rady, jak se o výrobky starat a chcete zboží přesto reklamovat, popište nám prosím váš problém (nejlépe připojte fotografie/video) a vše pošlete e-mailem na adresu: info@zovero.cz. S řešením se ozveme co nejdříve to bude možné.

Více k reklamacím najdete na stránce s obchodními podmínkami zde.

 

Potřebujete poradit?

Kontaktujte naši zákaznickou podporu telefonem nebo emailem.

Po-Pá 8-18 hod
So-Ne 10-16 hod

📞 702 043 847

📩 info@zovero.cz